ruiterssinflorida.reismee.nl

Key Largo and Islamoradaaaahhhh

Today....zijn we via Higway 1-South een stuk de Florida Keys opgereden. Je rijdt werkelijk zo de "caribbian" in, zwoel-heet-heerlijk met een briesje. Over een briesje gesproken....IRMA is Coming, alhoewel er nergens een spoor van onrust of paniek valt te ontdekken, hebben we toch maar besloten om onze reis ietwat aan te passen. I.p.v. dat we donderdag naar Fort Myers rijden gaan we wat veiliger alvast in Orlando zitten (schuilen).

Niettemin was het vandaag een heerlijke dag, met een bezoek aan een strandje aan de golf van Mexico.....andere kant van de weg is het de Atlantische Oceaan. we zijn via Key Largo naar Islamorada gegaan.....het was er prima toeven.

Later, op de terug weg hebben nog een slag geslagen in het Florida-Keys-Outlet-Center,  Florida City. ....De buit is grotendeels binnen!!!!!

Omdat we donderdag uitwijken naar Orlando....doen we morgen vlug nog efkes de "Everglades"....op naar de krokodilluh

Ellen

Mooie reis zo het weer te lezen komen er 3 bruine reislustige richting huis zo te lezen genieten julllie zeker wel nieuwsgierig naar het vervolg.lievee groet Ellen xxx

joop

gaat heel leuk daar maar pluk de dag nog veel plezier, pas op hij komt er aan ( geen enkele wind is leuk en lekker)

belinda

verstandig dat jullie de reis aangepast hebben....lekker genieten....de reis ziet er tot nu toe mooi uit.

Miranda

Ik val nu pas in! Had niet in de juiste mailbox gekeken ;-)
Maar het weer ziet er nog prima uit dus mooie foto's. Have fun xxx

Ellen 0

Hallo alle drie. Gisteren even niets laten horen .maar wel aan jullie gedacht . Een beetje bezorgd naar wat we hier horen .Gelukkig passen jullie de reis wat aan .en zo te lezen maken jullie je erook niet zo druk over en genieten jullie elke dag weer.Mooi iets dat je dat iedere dag kunt volgen Maar welke datum is de dag van de terugvlucht .dat heb ik niet op geslagen. Nog veel mooi weer en mooie dagen heerlijk genieten.Lies hoe gaat het met je ogen ?
Lieve groet en tot het volgende schrijven.xxx