ruiterssinflorida.reismee.nl

De vakantie zit erop

De vakantie in Florida zit erop

Ziezo, de vakantie zit er alweer op. Het was een zeer bijzondere vakantie met zeer bijzondere belevenissen. Op het moment zitten ingecheckt, gestript en weer aangekleed bij de gate te wachten op het vliegveld van Miami.

De afgelopen dagen weinig tijd gehad om deze blog bij te werken...we zijn een dag naar Disney's EPCOT center geweest....en erg mooi park maar hier en daar gedateerd, met uitzondering van een paar attracties. Het heeft op diverse plekken een nodige update nodig. Mooi park, maar navenant entree, veel te duur!

Gisteren zijn we tezamen met vele evacuees weer vanaf Orlando richting het zuiden gereden.....op weg naar huis....ook de evacuees (als ze nog een huis aantreffen), want hier in Miami is de schade m.n. aan de natuur vele malen groter dan in Orlando, en dan hebben het uiterste zuiden nog niet gezien, wat overigens nog steeds gesloten is voor iedereen die er niets te zoeken heeft!

Niettemin, de vlucht is "On Scedule" en 16:50 u. vliegen we naar Dusseldorf.....en vervolgens het laatste stukje met auto naar huis.

Iedereen bedankt voor de reacties en voor het meebeleven van IRMA (was me wat)

Tot ziens, tot thuis ....dan kan je de rest van de foto's komen bekijken en de spannende verhalen aanhoren

Groetjes JON, CARLA en LIES

belinda

goede reis??❤

Miranda

Was weer erg 'gezellig' om mee te reizen. Het is iedere keer weer genieten ;-)